Saturday, June 22, 2013

Plein Air Painting on the Coast of Maine

It's so nice to be out of the studio and painting plein air again. On Tuesday I met a friend and we set up our easels at Five Islands, Maine.

 
My efforts included this painting below.
 
 
On the way back we stopped for a quick set up at the marshes in Wiscasset, limiting ourselves to 20 minutes.
 
 
 
 
 
On Friday I met another friend at the Holbrook Island Sanctuary on Cape Rosier. Every where you looked there was another fantastic scene to paint!

This is the scene I chose to paint.


Just another day at the office! Enjoy.

4 comments:

laura said...

I love all three--what beautiful paintings: full of cool light; you can feel the freshness of the air!
It's a dream of mine to paint in Maine.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ฉันชอบสิ่งนี้
แทงบอลออนไลน์
sbobet mobile
royal1688
ทางเข้า sbobet

البيت said...

لفائف المبخر المجمدة

ملف المبخر هو ذلك الجزء من نظام تكييف الهواء الذي يحتوي على مادة التبريد وتتمثل وظيفتها في امتصاص الحرارة من الهواء. عندما تعمل هذه اللفات لفترة طويلة جدًا دون انقطاع ، فقد تتجمد. في هذه الحالة ، من المرجح ألا يعمل مكيف الهواء بكفاءة مع برنامج التدفئة أو التبريد أو لن ينفخ الهواء على الإطلاق. إذا شعرت أن الداخل بارد عندما تضع يدك بالقرب من الجهاز بالقرب من موقع المرشح ، فقد يكون لديك ملف مبخر مجمّد. إحدى الحيل التي يمكنك استخدامها في هذه الحالة هي تشغيل المروحة وإيقاف تشغيل وضع التبريد / التسخين لمساعدة المبخر على إذابة الجليد. من المهم تنظيف الفلتر وملفات الغبار مسبقًا حتى لا تتلف مكيف الهواء. خيار آخر هو إيقاف تشغيل الجهاز والانتظار حتى يذوب. في كلتا الحالتين ، سوف تضطر إلى الانتظار بضع ساعات. لا تستخدم التكييف أبدًا في الطقس البارد إذا كان مجمدًا ، فمن الأفضل اتباع الخطوات المذكورة سابقًا أو طلب المساعدة من متخصص.
شركة تركيب مكيفات بالجبيل